Aktualności

ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA - eBOK

Oddajemy do użytkowania zmodernizowane Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) Zakładu Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. pod adresem ebok.zim.com.pl.

Korzyści płynące z użytkowania serwisu eBOK Zakładu Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. w Mikołowie są następujące:

 

  1. WYGODNY I SZYBKI

Serwis jest łatwy i praktyczny w użyciu. Umożliwia nieograniczony i szybki dostęp do e-faktur, umów, odczytów i innych dokumentów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 

 

  1. BEZPIECZNE I EKONOMICZNE

System wyposażony w mechanizm kopii zapasowej eliminuje ryzyko utraty dokumentów. Rezygnacja z przechowywania faktur w wersji papierowej daje dużą oszczędność miejsca.

 

  1. EKOLOGICZNE

Przejście z faktur tradycyjnych na elektroniczne to rozwiązanie korzystne dla środowiska. Dzięki e-fakturom zostaną zmniejszone zużycia wody i energii podczas przetwarzania papieru oraz ograniczona wycinka drzew w Polsce.

 

Dostępna jest również wersja na urządzenia mobilne z systemem Android. Po zalogowaniu się z urządzenia mobilnego do eBOK na stronie internetowej https://ebok.zim.com.pl, pojawi się powiadomienie o możliwości instalacja aplikacji mBOK.


 
Ważne informacje

Godziny przyjmowania klientów: poniedziałek: 7.00 - 16.00; od wtorku do czwartku: 7.00 - 15.00;                                                           piątek: 7.00 - 14.00;
Numery rachunków bankowych: MBS Mikołów 33 8436 0003 0000 0010 7982 0001
 ING Bank Śląski o/Mikołów 69 1050 1634 1000 0022 0678 0153

Informacje o sposobie regulowania należności